ESPERO 1,8 CD
2 participanți
Pagina 1 din 1
ESPERO 1,8 CD
posesor espero 1,8 cd de aproximativ 3 ani, am cumparat-o la numai 60k km, inca nu am schimbat cartea de identitate - este aceea de leasing..
masina o bijuterie...euro 2, pasionat de electronica i-am pus sonda control nivel rezervor stergator parbriz(becul/martor il are din fabrica), voltmetru electronic pentru stare incarcare baterie, termometru int/ext si urmeaza si alte nimicuri din astea foarte utile....
masina o bijuterie...euro 2, pasionat de electronica i-am pus sonda control nivel rezervor stergator parbriz(becul/martor il are din fabrica), voltmetru electronic pentru stare incarcare baterie, termometru int/ext si urmeaza si alte nimicuri din astea foarte utile....
georgeenescu- Numarul mesajelor : 5
Data de inscriere : 14/04/2009
Re: ESPERO 1,8 CD
Esti foarte inventiv...bravo.
Sa te bucuri de masina multe sute de mii de km de acum incolo fara evenimente rutiere.
Sa te bucuri de masina multe sute de mii de km de acum incolo fara evenimente rutiere.
Re: ESPERO 1,8 CD
multumesc, o sa revin cu alte detalii.....
georgeenescu- Numarul mesajelor : 5
Data de inscriere : 14/04/2009
Re: ESPERO 1,8 CD
azi am profitat de vremea buna, timpul liber si am lucrat cate ceva la masina
- geamurile se ridicau greu
spalat ghidajul cu vaselina(vaselina curata cel mai bine) apoi sters ca sa nu se prinda praful- acum merg bine
cand desfaceti fetele usilor este bine sa aveti braduti noi
geamul stanga fata cobora bine pana la jumatate apoi pocnea ceva f puternic apoi cobora bine - urca fara probleme(service daewoo au recomandat schimbarea macaralei) ca defect era un ghidaj de plastic care asigura miscarea geamului sus/jos. Cu o bucata de sarma otelita am rezolvat, cel putin vre-o 10 ani merge garantat...
- schimbat difuzoarele din portiere fata - cele originale sint oribile(am de 25w, mai plate cere redau bine inaltele)
- schimbat bolturile la portiera dreapta fata - cu putin chin am reusit, am mai ridicat putin usa si acum se inchide la o usoara impingere - de fapt acum toate se inchid usor
- montat un termometru in locul emblemei de pe volan
- legat spalatoarele de parbriz la motoras - au leduri multicolore(rosu /albastru - noaptea zici ca este girofar politie)
- instalat un compresor pentru clakson - goarne(pentru folosit in situatii deosebite)
- scuturat filtru de aer- inca nu se impune schimbarea lui
pe viitor
- desfacut si curatit antena - nu se retrage complet uneori
- desfacut faruri si reasezate pe pozitie - bat cam sus din montaj ( cu ocazia asta remediez si un motoras care cand merge cand nu merge)
- curatit carburatorul(partea cu clapeta de acceleratie, IAC si tot ce este pe acolo)
- geamurile se ridicau greu
spalat ghidajul cu vaselina(vaselina curata cel mai bine) apoi sters ca sa nu se prinda praful- acum merg bine
cand desfaceti fetele usilor este bine sa aveti braduti noi
geamul stanga fata cobora bine pana la jumatate apoi pocnea ceva f puternic apoi cobora bine - urca fara probleme(service daewoo au recomandat schimbarea macaralei) ca defect era un ghidaj de plastic care asigura miscarea geamului sus/jos. Cu o bucata de sarma otelita am rezolvat, cel putin vre-o 10 ani merge garantat...
- schimbat difuzoarele din portiere fata - cele originale sint oribile(am de 25w, mai plate cere redau bine inaltele)
- schimbat bolturile la portiera dreapta fata - cu putin chin am reusit, am mai ridicat putin usa si acum se inchide la o usoara impingere - de fapt acum toate se inchid usor
- montat un termometru in locul emblemei de pe volan
- legat spalatoarele de parbriz la motoras - au leduri multicolore(rosu /albastru - noaptea zici ca este girofar politie)
- instalat un compresor pentru clakson - goarne(pentru folosit in situatii deosebite)
- scuturat filtru de aer- inca nu se impune schimbarea lui
pe viitor
- desfacut si curatit antena - nu se retrage complet uneori
- desfacut faruri si reasezate pe pozitie - bat cam sus din montaj ( cu ocazia asta remediez si un motoras care cand merge cand nu merge)
- curatit carburatorul(partea cu clapeta de acceleratie, IAC si tot ce este pe acolo)
georgeenescu- Numarul mesajelor : 5
Data de inscriere : 14/04/2009
Re: ESPERO 1,8 CD
rezolat si cu antena... cauza retragerii incomplete este din cauza prafului care se depune pe angrenaje in interior, cu putina indemanare si mai multa rabdare se rezolva, acum merge ca noua,
cutatit carburatorul, IAC-ul, suflat fiecare orificiu - in care intra o gramada de furtunase, constatat un L in care intra un furtun subtire, copt, crapat... sintome - un ralantiu putin instabil, in magazine nu am gasitdar am rezolvat in cele din urma(componentele de la un vacum -furtunasul, de dacia)
reasezat farurile, nu a fost usor - ochelarul a iesit greu, pentru ca greu am gasit suruburile - motorasul merge bine in gol - in sarcina o ia razna....
cutatit carburatorul, IAC-ul, suflat fiecare orificiu - in care intra o gramada de furtunase, constatat un L in care intra un furtun subtire, copt, crapat... sintome - un ralantiu putin instabil, in magazine nu am gasitdar am rezolvat in cele din urma(componentele de la un vacum -furtunasul, de dacia)
reasezat farurile, nu a fost usor - ochelarul a iesit greu, pentru ca greu am gasit suruburile - motorasul merge bine in gol - in sarcina o ia razna....
georgeenescu- Numarul mesajelor : 5
Data de inscriere : 14/04/2009
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum